Thuis - Reisverslag uit Asten, Nederland van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Asten, Nederland van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

05 Mei 2012 | Nederland, Asten

Hallo lieve mensen,
twee weken ben ik nu thuis, tijd voor een korte terugblik. Mijn zoon Dave haalt me op bij Schiphol en samen ontbijten we in Utrecht. Nou ja, ontbijten.. we moeten zo lang zoeken voor een zaak die open is , dat we het lunchen noemen. Meteen een groot verschil met Spanje waar je zowat overal kunt eten al vroeg in de ochtend. Toen ik vervolgens ook nog onvriendelijk te woord werd gestaan bij de info balie van de N.S. omdat me o.v. kaart niet werkte, wist ik weer dat ik in Nederland terug was ha. De eerste week was echt wennen maar gelukkig was ik nog vrij van verplichtingen zoals werk. Maar ook daar, op het werk kon ik rustig beginnen en kon ik de tijd nemen om met velen een praatje te maken . Op de veel gestelde vraag of deze reis me gebracht heeft wat ik ervan verwachtte, kan ik nu al zeggen dat het alles overtroffen heeft. Wat het met me gaat doen, daar zal nog wel wat tijd overheen gaan, eerst laten inzinken..
De mooiste foto’s had ik inmiddels op een dvd gezet en op verschillende avonden heb ik die met vrienden samen bekeken en erover verteld. Maar er zijn zoveel mensen die me gevolgd en gesteund hebben onderweg die ik nog niet gesproken of gezien heb. Aangezien ik volgende week jarig wordt, wil ik jullie dan ook graag uitnodigen om vrijdagavond 11 mei daar op te komen toasten, dan vertel ik graag over mijn camino. Als je tijd en zin hebt om op die avond te komen, stuur dan even een mailtje (h.jaco123@live.nl) of zet een berichtje op deze site, dan zorg ik voor de rest. Uiteraard ben je ook een andere keer welkom.

  • 05 Mei 2012 - 19:54

    Irene:

    Leuke foto van jou, Dave en de hond! :)

  • 10 Mei 2012 - 13:44

    Jose Joosten:

    hallo Henrie,

    Dank je voor de uitnodiging, helaas heb ik een andere verplichting. We wensen jou een mooie verjaardag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Asten

Henrie

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 820
Totaal aantal bezoekers 53160

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 27 April 2012

Camino del Sureste

Landen bezocht: