dag 15 Villacañas-Tembleque 20km - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu dag 15 Villacañas-Tembleque 20km - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

dag 15 Villacañas-Tembleque 20km

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

21 Maart 2012 | Spanje, Alicante

Korte wandeling, ja zo voelt het wel, veel langs verkeersweg met opzij wel de heuvels met de windmolens én de eerste bekende kleine witte molentjes. Ik leer onderweg wat Spaans via mijn MP3 want het is saai verder. Bij binnenkomst van het dorpje weer de concurrentie tussen de twee Camino´s Ze hebben allebei een groot infobord staan.Na het behalen van mijn stempel in het mooie oude ayuntamiento, moet ik weer enkele kilometers terug lopen voor mijn overnachtingsadresje, een vrachtwagenstopplaats bij een tankstation langs de verkeersweg buiten het dorp. Tja, het kan gezelliger maar het kost dan ook bijna niks. ( Hostal la Purisima tel 0034- 925 145 078) Ik eet de laatste restanten van het enorme voedselpakket van de nonnen. Het dorp heeft een rijke historie en prachtige panden. Het weer wordt echter steed slechter en ik blijf de avond binnen. Een koude wind en een bui trekken voorbij.

  • 21 Maart 2012 - 18:16

    Mirna:

    Tsja, helaas horen saaie dagen er ook bij, maar daar kun jij ook wel tegen. Morgen maar met een frisse start beginnen! Al zal het niet al te fris zijn bij een vrachtwagenstopplaats.

  • 21 Maart 2012 - 18:51

    Wim Oet Rooy:

    Henrie prachtig om te lezen wat je geschreven hebt. Kennelijk is het mooi lenteweer en, als ik het goed begrijp, ideaal om te lopen. Ja, een echte tijd van bezinning, conditie opdoen en vooral heel veel bijzondere ervaringen die je de rest van je leven zult meenemen.
    Geniet ervan en veel succes bij de voortzetting van jouw tocht. De blaren zullen niet meer komen want jij bent een echte doortrainde loper. alle goeds en tot de volgende keer.

  • 21 Maart 2012 - 22:00

    Gertrud:

    zoveel te lezen in 1 keer. Maar geweldig leuk. Je doet toch veel indrukken op en legt contact met veel mensen, da's toch prachtig. Laat er dan maar es een "saaie"dag tussen zitten. ooien foto's ook. Ik hoor wel waneer de "voorstelling" is als je weer in Ollanda bent.
    groeten en veel plezier, inspiratie en succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Henrie

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 53277

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 27 April 2012

Camino del Sureste

Landen bezocht: