Dag 14 El Toboso-Villacanas 36km - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Dag 14 El Toboso-Villacanas 36km - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Dag 14 El Toboso-Villacanas 36km

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

21 Maart 2012 | Spanje, Alicante

Ik wilde eigenlijk in Villa de Don Fadrique, na 26km slapen, maar krijg geen contact met mijn adresje daar.Besluit daarom 10 km door te lopen. Veel wind en nauwelijks zon vandaag.Prima wandelweer wel voor mij vandaag. Bij aankomst wel moe, zoek een hostal, en krijg korting bij Hotel Europa. (het goedkoopste adresje was failliet gegaan, Quico)Afwisselend vandaag. Leuke gesprekjes in de tussenliggende dorpjes ( die heb ik niet altijd) In één dorpje loopt een groepje kinderen me achterna en vragen vanalles over mijn tocht. En ja, Spanje heeft de finale gewonnen, dat heb ik al zoveel gehoord hier. In elk café staat minimaal één t.v. aan met voetbal, maar vaak 2 of 3, dan kun je je favoriete club volgen. Ik voel me hier steeds meer als pelgrim gewaardeerd. Vaak helpen mensen al als ik zoekend of vragend om me heen kijk. Via een enorme angstaanjagende roestbak van een voetgangersbrug over het spoor, kom ik het dorp binnen. Vandaag slaap ik van 7 uur tot 7 uur.

  • 21 Maart 2012 - 18:18

    Mirna:

    Wauw, die brug, echt cool! Ben blij om te horen dat je steeds meer merkt dat je gewaardeerd wordt als pelgrimmer, zal deels ook wel komen doordat je zelf meer gewend bent aan het ritme en je meer opensteld voor alles en iedereen.
    Nu gaan mam en ik naar de bios, dus ik zal haar alles wel laten lezen als we terug zijn, anders wil ze het nu allemaal meteen en komen we te laat.. :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Henrie

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 53275

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 27 April 2012

Camino del Sureste

Landen bezocht: