Dag 22 Cadalso-Cebreros 22km - 509km - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Dag 22 Cadalso-Cebreros 22km - 509km - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Dag 22 Cadalso-Cebreros 22km - 509km

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

30 Maart 2012 | Spanje, Alicante

Om half 10 loop na een bak koffie in het café naar mijn volgende dorp. Eerst weer enkele uren langs een verkeersweg met mooie vergezichten van de bergen. Dan volg ik de gele pijlen door een bos maar die blijken de verkeerde kant op te gaan en ga ik dwars door velden, slootjes en een steile helling terug naar de verharde weg. Niet alle gele pijlen blijken naar Santiago te willen gaan. Ik kom nu in de provincie Ávila en passeer 4 enorme granieten stieren uit de Romeinse tijd. Gelukkig staan er twee meiden die een foto van me nemen. Sta ik ook eens op. Verder kom ik de hele dag niemand tegen en passeer ook geen andere dorpjes. Na het asfalt kom ik in een ruig gebied met smalle paadjes en grote rotsblokken om me heen, heerlijk! Twee uur voor aankomst zie in Cebreros al liggen. Passeer nog drie mooie Romeinse bruggen en het begint met 22 graden warm te worden voor deze backpacker. Na 6 uur wandelen loop ik het uitgestorven dorpje binnen en neem het eerste hostal dat ik tegenkom. Ze hebben een speciale prijs voor pelgrims. Na drie dagen behelpen heb ik dit wel verdiend en kan ik genieten van een echt bad. De pijn in mijn enkel verplaats zich steeds meer naar boven en dat vind ik geen goed teken. Toch maar eens een dokter raadplegen en meer pauzes inlassen. Hasta luego!

  • 30 Maart 2012 - 09:45

    Jose Joosten:

    Geweldig Henrie, ik geniet van je verslagen, wat heerlijk dat het je zo goed doet. het gaat je prina af.
    p.s. let wel op je enkel.

  • 31 Maart 2012 - 10:09

    Karin:

    hoi henrie, hoop dat je blessure meevalt. fijn dat je reageerde op t verlies van lotti. geniet ze! groetjes, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Henrie

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 53277

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 27 April 2012

Camino del Sureste

Landen bezocht: