Dag 48 Silleda-O Outerio 25km (1107km) - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Dag 48 Silleda-O Outerio 25km (1107km) - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Dag 48 Silleda-O Outerio 25km (1107km)

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

22 April 2012 | Spanje, Santa Marta de Tera

We nemen samen een ontbijt in het café onder het hostal en om 8 uur vertrekken we. De gele pijlen ontbreken weer eens in het centrum en we lopen weer een stukje verkeerd. Een andere peregrino heeft meer pech en maakt een omweg van 8km. Daarna gaat het prima en is het landschap afwisselend en de zijn de bergen en dorpjes altijd zichtbaar ondanks de felle regenbui in de ochtend. Na vele klimmetjes en afdalingen bereik ik de prachtige, ruime vrij nieuwe albergue in het bos en met uitzicht op de dalen en bergen. Schitterend! De hele herberg heeft 34 slaapplaatsen en we zijn met 6 peregrino´s te gast. We eten ´s avonds samen een koude maaltijd in de herberg aangezien er geen winkel of restaurant open is in de buurt. Vroeg naar bed (9uur) want morgen is de grote dag en willen we allemaal vroeg vertrekken! Hasta pronto!

• 22 April 2012 - 14:08

Myriam Nagelkerke:

Proficiat Henrie met het behalen van een van je doelen.
    goede dagen nog en thuiskomst gewenst van
    Myriam

• 22 April 2012 - 22:15

Irene:

Die eucaliptusbomen zien er echt indrukwekkend uit!