Dag 45 Ourense-Cea 22km (1032km) - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Dag 45 Ourense-Cea 22km (1032km) - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Dag 45 Ourense-Cea 22km (1032km)

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

20 April 2012 | Spanje, Santa Marta de Tera

Een korte tocht van 8 tot 2 uur maar het regent continu! Voor het eerste een hele tocht regen. Eerst enkele uren asfalt waarbij ik 400mtr stijg. Daarna kom ik op de camino door dorpjes en bossen. Zie voor het eerst een wegwijzer langs de verharde weg met Santiago (79km) >In het dorpje Cea (3000 inwoners) staat de Albergue goed aangegeven (albergue de la Xunta de Galicia,Santo Cristo 5) De beheerder is aanwezig en zoals alle herbergen hier in Galicia is de bijdrage 5 euro voor de overnachting. Het is wederom een grote herberg met alle voorzieningen. ´s Avonds eten we gezamenlijk in de herberg. Het blijft ook de hele avond en nacht regenen. Hasta pronto!