Dag 30 Gottarendura-Arévalo 30km (610km) - Reisverslag uit Arévalo, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Dag 30 Gottarendura-Arévalo 30km (610km) - Reisverslag uit Arévalo, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Dag 30 Gottarendura-Arévalo 30km (610km)

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

12 April 2012 | Spanje, Arévalo

In dit dorpje geen winkel dus zonder ontbijt op pad, ik eet een snickers voor de eerste honger. Ik passeer 4 kleine dorpjes in een glooiend landsdchap met overal ooievaars op de kerktorens en in de lucht. In een van de dorpjes kan ik gelukkig eten inslaan voor deze dag. Nadat ik nog enkele uren door een bos wandel, kom ik aan in Arévalo waar helaas geen opvang meer is in het klooster. Die zijn er twee jaar geleden mee gestopt begreep ik maar ik weet het niet zeker. Daarom neem ik hostal Del Campo (tel 920302496) in het centrum. Na 5 uur regent het hier volop maar zit ik droog binnen.

  • 12 April 2012 - 15:31

    Myriam Nagelkerke:

    Dus nog een extra groetje voordat ik boodschappen ga doen: je verslagen lopen opeens en achter elkaar binnen.
    Een pelgrim die een klooster niet in mag? Jammer en een beetje onbegrijpelijk voor een aardige man.
    Enne Henrie, je moet eens doordrinken want dat bier blijft maar in het glas en dat is zo lastig op de terugreis.
    Wanneer arriveer je weer in Asten?
    Doewie voor nu,
    Myriam

  • 12 April 2012 - 15:36

    Mirna :

    Ook fijn dat ze gesloten zijn, maar ach, zo maak je ook weer wat mee!

    Ik heb morgen mijn laatste dag voor de laatste schoolexamenweek. Dus wens me maar succes! Maar verder gaat het super met mij, dus dat zit allemaal oke :)

    Heb je werk trouwens nog opgebeld, en ze hebben me een doos lolly's en een doos snoepjes gesponsord! Dus dat was wel heel erg fijn :) Uiteindelijk heeft Roel het voor me geregeld, echt handig zo'n aardige collega's! Hij wilde je ook nog even succes wensen en vooral veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Arévalo

Henrie

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 53230

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 27 April 2012

Camino del Sureste

Landen bezocht: