Dag 31 Arévalo-Medina del Campo 34km (644km) - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Dag 31 Arévalo-Medina del Campo 34km (644km) - Reisverslag uit Medina del Campo, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Dag 31 Arévalo-Medina del Campo 34km (644km)

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

12 April 2012 | Spanje, Medina del Campo

Met regen vertrokken uit de mooie oude stadskern met aan de rand van het stadje een mooi kasteel. Ik loop urenlang langs een saaie weg en daarna door veldwegen. Met wisselend droog weer en regen. Passeer nog ruïnes van adobehuisjes én km.paal 467 naar Santiago. Na enkele kleine dorpjes loop ik verkeerd en ga via een droge rivierbedding naar de juiste route. Als ik tussen de middag in een van de dorpjes 2 koffie drink, mag ik die niet betalen, de waard en een gast tracteren! Medina heeft een aantal mooie oude gebouwen waaronder een prachtig kasteel en een groot mooi stadsplein. Ik overnacht gratis in het klooster genaamd Convento de los padres carmelitas (info via toeristenbureau gelegen aan het plaza mayor tel. 983811357) Ik krijg ´s avonds nog wat te eten in de gaarkeuken en ga vroeg slapen na 10 uur wandelen en pijnlijke enkel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Medina del Campo

Henrie

Actief sinds 21 Nov. 2011
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 53226

Voorgaande reizen:

05 Maart 2012 - 27 April 2012

Camino del Sureste

Landen bezocht: