Dag 46 San Cristovo de Cea-Castro Dozón 20km(1052) - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu Dag 46 San Cristovo de Cea-Castro Dozón 20km(1052) - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van Henrie Jacobs - WaarBenJij.nu

Dag 46 San Cristovo de Cea-Castro Dozón 20km(1052)

Door: henrie

Blijf op de hoogte en volg Henrie

20 April 2012 | Spanje, Santa Marta de Tera

De ochtend blijft het droog, de middag en paar langdurige buien. Tot Osteira loop ik samen met het Frans stel over asfalt en stijg van 500mtr naar 800mtr. In Oseira krijgen we een uitgebreide rondleiding van een pater in het prachtige grote klooster met zijn rijke historie en vele invloeden. Ik heb veel foto´s gemaakt, echt iets voor Irene hier, vandaar. Daarna gaat de camino over mooie bergpaadjes naar Castro Dozón waar een nieuwe albergue staat naast het zwembad. ´s Avonds met ons groepje naar ´t café-restaurant in het dorp en spelen samen domino met een spaanse pelgrim en eten gezamenlijk een eenvoudige maaltijd. Vroeg slapen want morgen een langere etappe.

• 20 April 2012 - 16:07

Irene:

Wauw, erg mooi die foto's!

• 20 April 2012 - 21:35

Karin:

super mooie foto's! geniet van morgen.

groetjes

Karin